538-374-561
biuro@dmkolportaz.pl

Raport z akcji

Raport z przeprowadzanej akcji jest jednym z ważniejszych elementów naszej pracy. Chcemy informować klientów możliwie jak najczęściej o postępach dystrybucji ich materiałów. Przygotowaliśmy autorski system raportowania i udzielamy do niego dostępu każdemu z naszych klientów, którzy zamówili usługę kolportażu.

Panel klienta

To unikalne narzędzie do raportowania i śledzenia postępów akcji. Każdy z naszych klientów otrzymuje swoje dane do logowania i adres strony w momencie rozpoczęcia realizacji akcji. 

Po zalogowaniu się ma możliwość dokładnego sprawdzenia pod jakimi adresami i w jakiej ilości znalazły się materiały. Takie rozwiązanie pomaga w kontroli jakości kolportażu i pozwala mieć w jednym miejscu całą historię współpracy. Dzięki panelowi i podziałowi miasta na rejony znacząco ułatwione jest ponowne zamówienie akcji.

Raport

Format raportu jest przejrzysty i skondensowany.

Ma wyraźny podział na rejony (duże liczy z lewej), posegregowane ulice oraz pełną numerację wraz z ilością skrzynek pocztowych.

Zapis 10a/15 oznacza numer klatki schodowej 10a, pod która jest 15 mieszkań i tyle materiałów kolporter pozostawił pod tym adresem. Prezentujemy w ten sposób całe miasta oraz małe wsie, nie pozostawiając wątpliwości gdzie dostarczyliśmy materiały. 

W przypadku pominięcia adresu, nie znajdzie się on po prostu na raporcie, który prezentuje tylko miejsca zrealizowane.

To jest wersja demonstracyjna sklepu do celów testowych— Zamówienia nie będą realizowane. Zamknij